oferta

Lipoliza iniekcyjna

Redukcja tkanki tłuszczowej

Zabieg dla kobiet - zabieg dla mężczyzn

Lipoliza iniekcyjna to nieinwazyjne modelowanie sylwetki, które polega na wprowadzeniu za pomocą zastrzyków substancji powodującej likwidację komórek tłuszczowych, w efekcie czego komórki ulegają rozpuszczeniu, a uwolnione tłuszcze są rozkładane w procesie przemiany materii i wydalane z organizmu.

Lipoliza to najnowocześniejsza metoda medycyny estetycznej, która pozwala na bezoperacyjną, trwałą i skuteczną redukcję tkanki tłuszczowej.

Lipoza iniekcyjna to świetna alternatywa dla bolesnych i obarczonym powikłaniami zabiegów jak odsysanie tłuszczu (liposukcja). Jest to najbezpieczniejsza i niedroga medyczna metoda efektywnego usuwania tkanki tłuszczowej z danego obszaru.

Dla kogo przeznaczony jest zabieg lipolizy iniekcyjnej:

Zabieg lipolizy jest przeznaczony dla osób z normalną wagą lub lekką nadwagą. Zabieg pomaga w  usunięciu tzw. miejscowego otłuszczenia, którego ciężko się pozbyć w wyniku diety czy ćwiczeń fizycznych.

Wskazania:

• miejscowe otłuszczenie ciała: podbródka i brody, brzucha, 'boczków’, ud oraz pośladków, wokół pach, nad kolanami.

Zabieg lipolizy iniekcyjnej jest idealnym uzupełnieniem diety oraz zabiegów drenujących. Po zabiegach lipolizy zaleca się wykonanie kilku zabiegów limfatycznych, które pomogą wydalić komórki tłuszczowe.

Efekty:

• utrata kilku cm w obwodzie w miejscu iniekcji,
  • poprawa metabolizmu komórek skóry,
  • poprawa mikrokrążenia,
  • stymulacja regeneracji skóry,
  • odżywienie skóry

Przeciwskazania:

• ciąża oraz karmienie piersią,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi,
  • padaczka oraz choroby wątroby i nerek,
  • aktywne infekcje skórne w miejscu wstrzyknięć,
  • alergia na składniki preparatu,